Search This Blog

PEACE NO WAR

Perang menghancurkan segalanya

Thursday, October 6, 2011

JOM TENUNG MENENUNG


gua nak lu org tenung titik kat tengah tu lame2..jgn tgk mnde lain,fokus je...ape jadi kat bulatan biru tu??

Saturday, October 1, 2011

gua nak citer skit ni...



sebenarnye gua dah lame mengidam mende kat atas tu..bleh basuh basuh lagi kan?haha..memang pun..buat mandi pun takpe...ape yang best sgt ngn mnde ni?sebab dia kalis air,kalis jatuh,hentak hentak pun takpe..dan paling penting,mnde ni ade GPS..tkde la sesat2 lg pasni kan..harga?hanya Tuhan saje yg tau...hehe




takpe takpe..ade rezeki gua beli la nanti..doa doakan gua ye..

Friday, September 30, 2011

hidup segan mati tak mahu!

''ape punye tuan daaa...''

amende la..buat blog tapi tak tau nak tulis ape..hahaha..orang tua2 cakap hidup segan mati tak mahu...dah dua tahun tersadai,rupa2nye hidup lg..nanti la aku pikir nak tulis ape...chow chin chow...